Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

Η HEWLETT PACKARD ΛΕΕΙ ΨΕΜΜΑΤΑ...(hp με προβλημα την καρτα γραφικών NVIDIA)

Όπως, και πολλοί άλλοι υποθέτω, έχω πρόβλημα με την κάρτα γραφικών (που είναι ενσωματωμένη στην motherboard) NVIDIA του λάπτοπ μου μάρκας hp dv9542ev.

Οι κάρτες γραφικών αυτές (NVIDIA) είναι ελαττωματικές στα μοντέλα pavillion.

Η εγγύηση μου έχει λήξει. Η hp μου έδωσε μόνο ένα χρόνο εγγύηση.
Σύμφωνα με τον νόμο 3043/2002 όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές πρέπει να έχουν 2 χρόνια εγγύηση.

Εκτός από αυτό, αφού οι κάρτες γραφικών είναι ελαττωματικές πρέπει να απαιτηθεί να αντικατασταθούν από την εταιρία δωρεάν. Κάποια μοντέλα στο έξωτερικό έχουν αντικατασταθεί. Και γίνονται κινήσεις για να αντικατασταθούν και άλλα μοντέλα. Αν έχετε το ίδιο πρόβλημα και έχετε κάποιο τρόπο να διαμαρτυρηθούμε στη hp αφήστε ένα σχόλιο. Εγώ ξεκίνησα την επικοινωνία με την εταιρία, αν και δεν τους βλέπω πολύ πρόθυμους. Πάντως δεν σκοπεύω να το αφήσω έτσι.

Για περαιτέρω πληροφορίες δείτε στο http://hplies.com/.
Θα καταλάβετε οτι δεν είστε οι μόνοι...

Ζητείστε την υποχρεωτική εγγύηση των 2 χρόνων...
Μην το αφήνετε...
Επίσης μακριά από τα λάπτοπ τις hewlett Packard... είναι καλά σαν μηχανήματα αλλά δείτε στο παραπάνω λινκ τι έπαθαν αρκετοί άλλοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις