Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2008

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΩΓΟΥ - ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ

Καμμιά φορά ανοίγει η πόρτα σιγά σιγά και μπαίνεις.
Φοράς κάτασπρο κουστούμι και λινά παπούτσια.
Σκύβεις βάζεις στοργικά στη χούφτα μου 72 φράγκα και φεύγεις.
Έχω μείνει στη θέση που με άφησες για να με ξαναβρείς.
Όμως πρέπει να έχει περάσει πολύς καιρός γιατί τα νύχια μου μακρύνανε και
οι φίλοι μου με φοβούνται. Κάθε μέρα μαγειρεύω πατάτες
έχω χάσει την φαντασία μου και κάθε
φορά που ακούω "Κατερίνα" τρομάζω. Νομίζω ότι πρέπει να καταδώσω κάποιον.
Έχω φυλάξει κάτι αποκόμματα με κάποιον που λέγανε
πως είσαι εσύ. Ξέρω πως λένε ψέματα οι εφημερίδες,
γιατί γράψανε ότι σου ρίξανε στα πόδια.
Ξέρω πως ποτέ δε σημαδεύουνε στα πόδια.
Στο μυαλό είναι ο Στόχος
το νου σου ε;





ΤΟΝ ΝΟΥ ΣΑΣ Ε;

2 σχόλια:

enas filisixos kai aganaktismenos politis είπε...

kalispera.mpika na mpaxalepso to blog sas.den mou lete?ti aidies einai autes pou dimosieuete?giati den asxoleiste me to kauto thema zaxopoulou?i kontra maki-themou de sas aggizei?o komistis tou dvd sas afinei pagera adiaforo?ki auti i gogou pou tragoudaei?poia epitixia exei kanei telospantwn?tis ksilokataskeues tha tis afisw asxoliastes...ntropi sas kirie.

Σ.Π. είπε...

Αγαπητέ ήσυχε και αγανακτισμένε πολίτη(!)

Αφού σε έκαναν να πιστέψεις πως αυτό που μετράει στην ιστορία είναι η κόντρα Μάκη-Θέμου μπράβο τους. Πάνε καλά...


Πώς περνάς Χαριτάκη αγόρι μου;

Δημοφιλείς αναρτήσεις